Ezeknek a gyakorlatoknak a célja az, hogy elõször lássuk az aurát és/vagy gyakoroljuk ezt a képességet. Fontos a megfelelõ körülmények megteremtése, mert így nemcsak az aurát látod jobban, de egyfajta önbizalomra is szert teszel a látottakból.

Hogyan lásd a saját aurád tükörben
 
Állj körülbelül 1.5 méterrel egy megfelelõ méretû tükör elõtt. Kezdetben legjobb, ha a mögötted lévõ háttér egyszínû és fehér, árnyékok nélkül. A megvilágítás legyen nagyon lágy és egységes, nem pedig ragyogó. Kövesd a fent említett utasításokat az Aurád meglátásához.
 
Gyakorolj legalább 10-15 percet naponta, hogy növeld az érzékenységedet és fejleszd aurikus látásodat. Ne feledd, a gyakorlás a legfontosabb ezen képesség kifejlesztéséhez.
 
A gyertya és a tükör módszere
 
Egy elsötétített szobában helyezz egy széket egy tükör elé. Gyújts egy gyertyát és helyezd ezt a fényforrást mögéd, de úgy hogy a fénye ne tükrözõdjön a tükörben. A szobában elég fény kell, hogy legyen ahhoz, hogy lásd a tested körvonalát a tükörben. Ülj le, lélegezz szabályosan, és nézd az arcodat a tükörben. Ne erõltesd a szemeidet. Néhány perc múlva azt fogod észrevenni, hogy az arcod körvonalai elkezdenek megváltozni, valami mássá alakulni.

 

Néhány ember esetében ez igen gyorsan történik, és ez a módja annak is, hogy megpillanthassuk, hogyan is néztünk ki elõzõ életünkben. De ha az a célod, hogy az aurát lásd, akkor ennél a pontnál nézz a füleid felé, és észre fogod venni, hogy a fejed körül egy finom fényvonal jelenik meg. Ha közvetlenül ránézel erre a fényvonalra, akkor azonnal eltûnik. Kicsit el kell fordítanod a tekintetedet, hogy a szemed sarkából nézd ezt a fényvonalat. Ez az aura része.
 
Saját aura észlelése partner segítségével
 
Ehhez a gyakorlatra egy partnerre lesz szükséged. Állj egy fehér fal elé, a hátad legyen a fal felé. Képzeld azt, hogy energiát küldesz a mögötted lévõ fal felé. Csináld ezt néhány percig. Miközben ezt csinálod, kérd meg a partneredet, hogy figyeljen téged és szóljon, ha lát valamit. Úgy 5 perc múlva, mozdulj el a fal elõl és nézd meg a falat te magad is. Látsz valamilyen színeket? Végezd el ezt a gyakorlatot többször is.
 
Mások aurájának érzékelése
 
1. Ültesd le az alanyt egy nagyon finoman megvilágított egyszínű fehér háttér elé. A színes háttér megváltoztatja az aura színeit, ehhez többlettudásra van szükséged a színek kombinálásáról. Néhány háttér/aura variáció félreértelmezéshez vezethet.
 
2. Nézz ki egyetlen pontot, és csak arra figyelj. A homlok közepe tökéletes erre a célra. Itt található az ún. Homlok Csakra vagy más néven Harmadik Szem. Néhány kultúrában (Indiában például) egy jelet raknak a homlokra. Az ilyesfajta jelek az õsi idõkben egyfajta felkérést jelentettek, hogy vessünk egy pillantást az illetõ aurájára.
 
3. Nézd ezt a pontot legalább 30-60 másodpercig vagy még tovább.
 
4. 30 másodperc után elemezd a környezõ dolgokat a periferikus látásoddal, miközben még mindig a kínézett pontra nézel. A koncentráció megtartása a legfontosabb. Álld meg a kísértést, és ne nézz máshova. Látnod kellene, hogy az alany körül a háttér világosabb és más színe van, mint a távolabbi környezetnek. Így érzékeled az aurát. Minél tovább koncentrálsz, annál élesebben látod. Jusson eszedbe, hogyha csak egy pontra figyelsz az növeli érzékenységedet a szemedbe jutó Aura rezgések felerõsítésével.
 
5. A legmagasabb szintû Aura gyakorlatokat teljes sötétségben végzik, de ehhez több óranyi folyamatos koncentrációra és rendszeres gyakorlásra van szükség.
 
Az aura pillanatképe: a koncentrálás befejeztével, még az Aurát nézve csukd be a szemed. Egy vagy két másodpercig most csak magát az aurát látod. Erre előre készülj fel. Mindössze egy vagy két másodperced van amíg a fényérzékeny sejtjeid abbahagyjágyák a rezgést és a látvány továbbítását az agyba. Ha elszalasztod, kezdheted az összpontosítást elõröl. Próbáld kikísérletezni, hogy milyen gyorsan kell becsuknod a szemed a legjobb hatás eléréséhez.
Más emberek aurájának megvizsgálása
 
A legjobb ha egyenesen a homlok csakrára (vagy másnéven harmadik szemre, 1.5 centiméterrel az orr fölött, a szemek között található) nézel és megpróbálod elérni, legalább 30-60 másodpercig megtartva azt a tudatállapotot, mint a fentebb említett koncentrációs technikánál. Tapasztalataim szerint a torok vagy homlokcsakra nézése hasonló eredménnyel jár. Ennek ellenére élég furcsa és az érintett személy gyakran nehezményezheti, ha valakinek folyamatosan a mellkasát bámulod. Ellenben a homlokcsakrára nézve a beszélgetés nyugodtan folytatható.
 
Mint mindig, most is a nagyon finoman megvilágított, árnyékok nélküli háttér a legjobb. Bár gyakorlással, bármilyen egyszínû környezet (mint például a kék égbolt) megfelõ lesz.
  
Aurikus látás és utóképek
 
A leggyakrabban feltett kérdés a szemináriumaim során az, hogy: Tom, nem lehet, hogy csak káprázik a szemem? Nos, a válaszom nem, épphogycsak megtanultad, valójában mire is vagy képes látószerveddel. A fényérzékeny sejtek a szemben (Vörös, Zöld és Kék) olyan rezgésérzékelõk, amik saját memóriával rendelkeznek. Ezért is képesek másodpercekkel a képi inger megszûnése után is továbbrezegni.
 
Ezt a memóriát gyakran utóképek formájában érzékeljük. Az utóképeknek pontosan ugyanolyan alakjuk van, mint az eredetieknek. Egy saját aurája által körülvett tárgy utóképe ugyanakkor nagyobb, mint az eredeti kép. Ezt a növekedést az Aura rezgése okozza, annak "pillanatképét" láthatjuk ilyenkor. Ezért alapvetõ fontosságú, hogy egy pontra fókuszáljunk amikor az aurát nézzük, mert a fókuszpont megváltozása miatt az aura képe összezavarodhat a tárgy utóképével.

 
Forrás: auranka.hu